Vacature
Rotterdam

HR medewerker gemeente Rotterdam

Functie omschrijving HR medewerker gemeente Rotterdam

Jij bent als Medewerker HR Beheer van meerdere markten thuis. Jij helpt graag collega’s en je bent een zogeheten ‘trekker’! Je bent een kei binnen de salarisadministratie en weet te achterhalen wat de vraag is en hoe daar een antwoord op te vinden! We hebben je nodig om vaste medewerkers vrij te kunnen spelen in de aanloop naar de implementatie van het nieuwe E-hrm systeem. Zij zullen een prominente rol gaan spelen in de inrichting hiervan.
Jouw functie
We hebben verschillende procesteams en jij zal als Medewerker HR Beheer in één van deze teams ingezet gaan worden.
Je bent een enthousiaste en flexibele collega die ervoor zorgt dat elke loonstrook klopt. Je weet op vriendelijke en doortastende manier het doel, de aard en de urgentie van de vragen van medewerkers en leidinggevenden helder te krijgen.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de inkomende vragen en vanzelfsprekend krijg je energie van een goed geholpen klant. Iedere werkdag is weer anders in deze dynamische functie, waarbij je (zelfstandige) werkzaamheden onder andere bestaan uit:

  • Het verwerken en controleren van salarissen en mutaties;
  • Het maken van berekeningen;
  • Het bieden van een volledig, juist en tijdig administratieve en organisatorische ondersteuning voor de ontwikkeling en uitvoering van het HR-beleid;
  • Het behandelen van vragen van zowel medewerkers als leidinggevenden;
  • Het mede zorgen voor een optimaal mogelijke informatie-uitwisseling en doet voorstellen met betrekking tot kwaliteitszorg;
  • Het signaleren van verbeteringen en opstellen van verbetervoorstellen ten behoeve van de werkprocessen, informatievoorziening, producten en diensten;

Ben jij daarnaast ook op zoek naar mogelijkheden om aansluitende scholing te volgen? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Functie eisen HR medewerker gemeente Rotterdam

Eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-4 opleiding of Hbo-opleiding in de richting van HRM, bedrijfsadministratie, Finance of gelijkwaardig.
  • Je hebt aantoobaar werkervaring met en kennis van HR-processen en administratieve werkzaamheden.
  • Je beschikt over cijfermatige vaardigheden, aantoonbaar via een relevante opleiding, afgeronde cursus of afgeronde opdracht waarin cijfermatig werk centraal stond, bijvoorbeeld het maken en controleren van berekeningen.

Wensen

  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd. Je hebt een opleiding of training gevolgd waarin systematisch en methodisch werken een onderdeel was.
  • Je hebt werkervaring met Excel of een vergelijkbaar sysyteem.

Het aanbod

Het is een functie voor 32-40 uur per week. In eerste instantie voor 12 maanden, dit kan nog 2x met 6 maanden verlengd worden. De werklocatie is de Wilhelminakade in Rotterdam. Na inwerken wordt er 50% thuisgewerkt en 50% op kantoor.

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is de gemeente Rotterdam.

Welkom bij Delta Recruitment!

Bij ons staan educatie en de ontwikkeling van jou als kandidaat hoog in het vaandel. Wij willen je graag opleidingsmogelijkheden bieden zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen en je werk met nóg meer passie kan uitvoeren. Samen kijken wij naar dé opleiding die bij jou past. Omdat wij graag willen investeren in jou als kandidaat, nemen wij de kosten geheel op rekening.

Locatie

Rotterdam

Publicatiedatum

17.09.2025

Contactpersoon

Ester Visser

Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
Medewerkers
Ester Visser
Mobiel: (06) 3893 2487
Skype: Consultant
Delta Recruitment
Onze klanten
Delta Recruitment gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.