Oud Gastel
Medewerker backoffice uitzendorganisatie
Functie omschrijving Medewerker backoffice uitzendorganisatie
Als backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van alles wat bij uitzenden komt kijken. Je werkt nauw samen met collega’s van planning, finance en recruitment.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Opstellen, verwerken en beheren van arbeidscontracten
- Verwerken van gewerkte uren en mutaties in AFAS
- Verzorgen van aanmeldingen, wijzigingen en documenten voor arbeidsmigranten
- Beantwoorden van vragen van medewerkers en klanten
- Ondersteunen bij salarisverwerking en facturatie
- Controleren op toepassing van cao-gerelateerde zaken en veranderende wetgeving
- Meedenken over het verbeteren van administratieve processen
Ben jij daarnaast ook op zoek naar mogelijkheden om aansluitende scholing te volgen? Dan ben je hier aan het juiste adres!
Functie eisen Medewerker backoffice uitzendorganisatie
- MBO+ of HBO werk- en denkniveau
- Aantoonbare ervaring met AFAS of een vergelijkbaar ERP-systeem
- Bekendheid met de uitzendbranche en het werken met arbeidsmigranten is een grote pré
- Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en houdt overzicht, ook bij drukte
- Je bent communicatief sterk in het Nederlands, Engels is een pré
Het aanbod
Het is een functie voor 32-40 uur per week. Het betreft een vaste baan waarbij je direct in dienst komt bij de opdrachtgever. Salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring.
Welkom bij Delta Recruitment!
Bij ons staan educatie en de ontwikkeling van jou als kandidaat hoog in het vaandel. Wij willen je graag opleidingsmogelijkheden bieden zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen en je werk met nóg meer passie kan uitvoeren. Samen kijken wij naar dé opleiding die bij jou past. Omdat wij graag willen investeren in jou als kandidaat, nemen wij de kosten geheel op rekening.
Locatie
Oud Gastel
Publicatiedatum
10.07.2025
Contactpersoon
Ester Visser
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
Medewerkers