Vacature
Rotterdam

Communicatie medewerker Stedin Rotterdam

Functie omschrijving Communicatie medewerker Stedin Rotterdam

Terwijl onze elektriciteit- en gasnetwerken Nederlands meest complexe economische regio 24/7 draaiend houden, staan we voor een van de grootste uitdagingen ooit: de energietransitie. Deze transitie van de eeuw vraagt om duidelijke communicatie en effectieve samenwerking. En daarom breiden we ons team Klantcommunicatie uit met een communicatiemedewerker. In deze rol zorg je voor de ondersteuning en ontzorging van het team Klantcommunicatie.  

Hoe ziet jouw dag als communicatiemedewerker eruit?  Je start je dag met een kop koffie (gemaakt door onze barista’s in de koffiebar, of gewoon uit de koffieautomaat. En zelfs dan is -ie lekker, want we drinken koffie van de Heilige Boontjes!) of thee. Jij werkt voor team Klantcommunicatie. Een team bestaande uit een teamleider en acht klantcommunicatieadviseurs, die hun standplaats op ons kantoor in Rotterdam hebben, dus vandaag werk je vanaf die locatie. Je dagen zijn heel divers. Vandaag start je de dag met een kort overleg met één van de adviseurs die je ondersteunt in een project over oplossingen voor netcongestie. Daarna ga je aan de slag met het vastleggen van een aantal afspraken waar meerdere externe partijen bij betrokken zijn. Zo schakel je bijvoorbeeld met een drukkerij en vormgever zodat de bestelde drukproeven piekfijn in orde zijn.

Na de lunch heb je een teambijeenkomst, waar alle klantcommunicatieadviseurs bij aanwezig zijn. Tijdens het overleg geeft een van de senior adviseurs aan dat er nieuwe handtekeningen moeten worden doorgevoerd in een aantal klantbrieven, dat pak jij op. Daarna zit de dag erop. Morgenochtend werk je vanuit huis, zodat je wat administratie kan wegwerken en de gezamenlijke Teams-omgeving op kunt schonen. ’s Middags verwerk je nog een aantal inkoopfacturen in het systeem. Aan het einde van de dag heb je nog even contact met je teamleider om door te nemen hoe je dag was en waar je het team nog in kunt ondersteunen. Kortom, je dagen zijn goed gevuld, je haalt er veel energie uit! 

Jouw sterke punten  Worden we blij van 

Jouw belangrijkste opdracht: zorgen dat alle ondersteunende zaken proactief geregeld en gecoördineerd worden. Van het beheren van onze klantbrieven tot bewaking van de planning van verschillende communicatiemiddelen. Jij begrijpt als geen ander op welke manier je iemand kunt ontzorgen, zodat hij of zij zich kan concentreren op de core business. Je toont daadkracht en bent altijd bezig om te bekijken op welke manier je werk efficiënter kan. Daarbij pak je een leidende rol in het bekijken welke nieuwe technieken jou in je werk kunnen ondersteunen. 

Ben jij daarnaast ook op zoek naar mogelijkheden om aansluitende scholing te volgen? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Functie eisen Communicatie medewerker Stedin Rotterdam

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau 
  • De programma’s van Microsoft Office kennen voor jou geen geheimen 
  • Ten minste 3 jaar recente en aantoonbare werkervaring in de functie van een communicatiemedewerker
  • Affiniteit met communicatie, je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal 
  • Je bent een kei in samenwerken, kunt gemakkelijk schakelen en hebt gevoel voor humor. Je bent stressbestendig en vindt het leuk om in je werk creatieve oplossingen te zoeken.   

Een goed team  Daar hoor je bij 

Als communicatiemedewerker ben je onderdeel van de afdeling Marktconsultatie & Klantbeleving. Binnen die afdeling is Klantcommunicatie een team dat in samenwerking bekend staat als betrouwbaar en flexibel. Een team waarbij iedereen bereid is elkaar te helpen. Je werkt voor één leidinggevende en schakelt direct met de vier senior adviseurs, met wie je regelmatig contact hebt over jouw dienstverlening aan het team. Onze cultuur is no-nonsense. Als je een aanpakker bent die het fijn vindt om te ontzorgen, ga je een toptijd tegemoet. 

We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in Rotterdam. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. Natuurlijk zorgen wij voor de juiste voorzieningen voor je thuiswerkplek. 

Het aanbod

Het is een functie voor 32 uur per week. Starten zsm. Je werkt het eerste jaar op detacheringsbasis, daarna kom je in dienst bij Stedin

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is Stedin in Rotterdam

Welkom bij Delta Recruitment!

Bij ons staan educatie en de ontwikkeling van jou als kandidaat hoog in het vaandel. Wij willen je graag opleidingsmogelijkheden bieden zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen en je werk met nóg meer passie kan uitvoeren. Samen kijken wij naar dé opleiding die bij jou past. Omdat wij graag willen investeren in jou als kandidaat, nemen wij de kosten geheel op rekening.

Locatie

Rotterdam

Publicatiedatum

30.04.2024

Contactpersoon

Ester Visser

Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
Medewerkers
Ester Visser
Mobiel: (06) 3893 2487
Skype: Consultant
Delta Recruitment
Onze klanten
Delta Recruitment gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.